Oldalak

2012. január 15., vasárnap

Zsákmányok :)

Sziasztok! Mint a címből is láthatjátok, beszereztem egy pár új dolgot amiket egyenlőre csak nagy vonalakban körülírok, aztán majd később jöhet a tesztelés, kivéve egy terméket ( nem bírtam ki és kipróbáltam gyorsan)...
A dolgok nagy része a Rossmann-ból származik és körmös cucc, ugyanis egy darabig műkörmöm volt, de most egy ideig szeretném pihentetni műköröm téren , a megnőtt körmeimet!
De vettem egy-két nálam már fogyóban lévő terméket is és persze nem maradhatott ki egy cipő és ruha sem (cipőmániás vagyok :D )...


A képen balról jobbra:
  • Mac pigment (HUMID), ez az egyik első Mac termékem
  • NYC csillámos körömlakk (Gramercy Glitz-155)
  • Essence Allround Talent multifunkciós körömlakk
  • Miss Sporty Clubbing Colours körömlakk ( 344-es szín)
  • Essence Nail Art körömnyomda csomag + egy mintalemez
  • NYC Natural Matte alapozó (001-Ivory)
  • Essence colour&go körömlakk ( 36-Enchanted Fairy)
  • Essence Nail Art körömlakk körömnyomdához (001- stamp me! white)
  • Essence colour&go körömlakk (48- Meat Me Now!)
  • Miss Sporty Lasting Colour fedőlakk
  • Mac Liberty of  London szemhéjpúder (Lime Green Shimmer)
  • Essence XXXl Shine szájfény (13-Rock On)

 Mac Pigment (Humid)

Mac Liberty of London (Lime Green Shimmer)

Csak egy dolgot próbáltam ki, vagyis kettőt... Az  Essence colour&go (48- Meat Me Now!) körömlakkot az Essence körömnyomda egyik mintájával. Ilyen lett:




Ezeken kívül vettem a H&M-ben egy gyönyörű lila ruhát ( lila mániás is vagyok) csak 4 ezer forintért és a Humanicban egy bordós-barnás bokacsizmát.


                                            H&M-es ruha-IMÁÁÁDOM

                                               Humanic- Bokacsizma

A tesztekkel hamarosan jövök!!! Ti mit zsákmányoltatok mostanában?

1 megjegyzés: