Oldalak

2012. január 25., szerda

Sephora paletta avagy a nyereményem + SWATCH

Sziasztok! Annyira boldog vagyok! Képzeljétek én nyertem a Sephora sminkpalettát Erzsinél a bioarcápolás blogon (köszönöm Erzsi!!!!)! Nagy örömömre nem is kellett sokáig várnom rá!!! A gyönyörű paletta mellé kaptam egy Sephora-s jegyzetfüzetet is. Kicsit sok kép következik, de kérlek nézzétek el nekem... Ki az aki nem fotózná le ennyiszer ezt a kis csodát?!?



A paletta a méretéhez képest nagyon sok mindent tartalmaz:

  • 33 szemfestéket
  • 3 krémes szemkontúrfestéket
  • 4 arcpirosítót
  • 2 bronzosítót
  • 12 szájfényt
Belülről :)

Teljes pompájában :)

Gondoltam gyorsan kipróbálgatom őket... Először a szemfestékeket vettem szemügyre. Mindegyik szín valamiért különleges, van amelyik a pigmentáltsága miatt, vagy a csillogása miatt, és a halványabb színek is gyönyörűek, természetesek, a szemkontúrfestékekről nem is beszélve hiszen azok fenomenálisak.

De jöjjenek a beszédes képek!







Nekem a lilás-rózsaszínes és a zöldes sor a kedvencem valamint a három szemkontúrfesték amik az első három kép végén találhatóak.

Most jöjjenek a pirosítók és bronzosítók amik szintén elnyerték a tetszésemet. Vannak visszafogottabb színek és vannak köztük erőteljesebbek, de szerintem azok is inkább elegánsak.

A szájfények között is mindenki megtalálhatja az egyéniségéhez illőt, az átlátszó sejtelmesen csillogótól a szexi tüzes vörösig. Nem volt időm mindet kipróbálni de azért az "első látásra szerelmeimet" kipróbáltam a számon is! :D


Kedvencek :


A paletta úgy ahogy van tetszik, semmit nem raknék hozzá, vagy vennék el belőle. Aki tud szerezzen be egy ilyet mert gyönyörű színek vannak benne. Még nem volt alkalmam rendes sminket készíteni vele, hogy a tartósságáról is tudjak írni, de ami késik nem múlik.

Nektek hogy tetszik??? :)


7 megjegyzés:

  1. Igazán szerencsés vagy :) Használd egészséggel! Nagyon szép színek! :)

    VálaszTörlés
  2. Tudom! Annyira örülök neki! Nagyon praktikus és szép kis paletta!!! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Tyűhhh nagyon szép, gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  4. Mázlista vagy,ez valami álomszép! :)

    VálaszTörlés
  5. Valóban nagyon szerencsésnek érzem magam! Most egy jó darabig ez a kis "szépség csomag" lesz a kedvencem. :)

    VálaszTörlés