Oldalak

2012. január 22., vasárnap

NYC Alapozó, Mac swatch és smink

Sziasztok! A múltkori zsákmányaimból most bemutatok nektek egy párat! Életem első Mac termékei is nagy szerepet kapnak ebben a bejegyzésben! Azt hiszem én is Mac függő lettem, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Szóval először jöjjön egy pár swatch és utána egy smink is a legelső Mac dolgaimmal.

A legutóbbi vásárlásom alkalmával beszereztem egy alapozót, amire már nagyon kíváncsi voltam.
Ez pedig az NYC Natural Matte Foundation alapozó.
Mivel extra világos a bőröm ezért a 001-es Ivory színt vettem meg. 







Az illata kicsit púderes és nagyon folyékony. Egyszerű eldolgozni, viszont csak közepesen fed. Elvileg matt arcbőrt biztosít 8 órán át és hagyja a bőrt lélegezni. Körülbelül 4 órán át volt a bőrömön és félidőnél az arcom már csillogott, ami azért furcsa mert alapból elég száraz a bőröm. A másik, hogy elméletileg hagyja a bőrt lélegezni... Nálam ez nem jött be... Eltömítette a pórusaimat és a lemosása után észrevettem, hogy több pattanás is megjelent az arcomon, gondolom az olaj tartalmának köszönhetően.

                           Ilyen a fedése ( ami már itt is minimálisan csillog)

Egy szónak is száz a vége, egyáltalán nem lesz a kedvenc alapozóm, bár lehet, hogy csak nálam okozott ilyen problémákat...

Most pedig az első Mac termékeimről írok egy pár szót, amik nagyon elnyerték a tetszésemet.
Az első választásom a Mac Liberty of London (Lime Green Shimmer) szemhéjpúderre esett.


A színe gyönyörű, nagyon szeretem a zöldet és ez az árnyalat remekül passzol a barna szememhez. A csillogása is nagyon szép és rendkívül jól fed alap nélkül is. Nem maszatolódik, nem ül meg egy idő után a szemhéj ráncaiban és a színe órák múlva is ugyanolyan erős mint a felvitelekor.

A második Mac cuccom egy Mac pigment (Humid), amit már nagyon vártam mert sokmindenkinél olvastam nagyon pozitív, szinte istenítő bejegyzéseket a Mac pigmentekkel kapcsolatban. Gondoltam már én sem maradhatok " Mac pigmenttelenül" :) és nem is bántam meg.

Kipróbáltam szárazon, alap nélkül, nagyon szép és fantasztikusan jól fed. Nedvesen viszont csodaszép intenzív csillogása van, amit eddig egy pigmentnél sem tapasztaltam. Arra az elhatározásra jutottam, ( mily meglepő) hogy több Mac pigmentbe is beruházok majd a közeljövőben.

                                 Lime Green Shimmer, Humid Pigment
                                     

Most pedig mutatok egy sminket amiben szerepel a Mac szemhéjpúder és a pigment is.




Amiket használtam:
  •  NYC Natural Matte Foundation alapozó
  • Catrice Mineral Kompakt púder (light beige)
  • Mac Liberty of London ( Lime Green Shimmer)
  • Mac pigment ( Humid)
  • Suhada Duo Gold/Bordeux szemhéjpúderből az arany szín
  • Essence Vampire's Love palettából a csillámos fekete szemhéjpúder
  • Essence Liquid Eyeliner tus
  • Essence all eyes on me szempillaspirál (soft balck)
  • Clinique pirosító ( 22-Posy Blush)
  • Markwins nude rúzs
  • Eveline 3D  Silk Effect szájfény ( 83 ???) 
Hamarosan jövök még több teszttel, például az új Sephora palettával, amit Erzsitől nyertem a bioarcápolás blogon. Már alig várom, hogy megérkezzen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése