Oldalak

2012. január 3., kedd

Essence: Vampire's Love teszt

Most egy olyan termékről szeretnék írni amiről már hallottam rengeteg pozitívumot és persze negatívumot is. Ez a termék nem más mint az Essence: Vampire's Love - 01 Love at first bite szemhéjpúder paletta. Ezt is ajándékba kaptam és már a dobozkája is nagyon megtetszett mert elég strapabírónak néz ki.

 
Vampire's Love - 01 Love at first bite


A színei nagyon szépnek, erőteljesnek tűntek amint belekukkantottam, a paletta tartalmaz 6 db színt és egy ecsetes-applikátort, még egy pozitívum hogy tükör is van benne.
Belülről :)

Elsőre megtetszettek a színei, a legjobban az ezüst a fekete és a lila. A színek nagyon szépen csillognak,bár az alsó sorban lévő utolsó azaz a rózsaszín szerintem túl világos és nem fed olyan szépen mint a többi.
Na de nézzük akkor meg milyenek a bőrön! :)

 
rózsaszín,  ezüst,  fekete,lila, szürkés-kék, arany

Már alig vártam, hogy kipróbáljam! Sminkelésben nem vagyok profi, úgyhogy nézzétek ezt el nekem.
Ennél a sminknél a palettából az ezüstöt a lilát és a rózsaszínt használtam. A szemzughoz az ezüst került, a mozgópontra a lila, a szemöldököm alá pedig a rózsaszín, valamint az alsó szemhéj vonalába is tettem egy kis ezüstöt. Ezeket egy kicsit összedolgoztam...Ilyen lett a végeredmény:


Meglepően tapasztaltam, hogy több óra elteltével sem kenődött el és nem is halványult a sminkem. Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a palettát, hiszen nem egy drága termék, a minősége viszont ehhez mérten szerintem nagyon jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése