Oldalak

2012. január 3., kedd

Minden ami haj

Az első "igazi" bejegyzésemben a számomra egyik legfontosabb szépségápolási témakörről szeretnék írni, azaz a hajápolásról. Több éve feketére festem a hajam és ha ez még nem viselné meg önmagában is rettenetesen a haj szerkezetét, bevallom, hogy elég gyakran használok hajvasalót is. Ezek hozományaként a hajam egyre jobban hullott és fénytelen lett.
Próbáltam már rengeteg dolgot erre a problémára:
  • Revalid (nem történt semmilyen változás)
  • Haj Vitál kapszula (detto mint a Revalid)
  • Gyógynövényes /Nyírfa/ sampon ( nem mondom, hogy nem használt csak nem tudtam hozzájutni többször)
  • Koffeines sampon (még jobban kiszáradt tőle a hajam)
  • Sörélesztő tabletta ( nem volt hatástalan, viszont étvágygerjesztő hatása is van, ezáltal ettől hízni kezdtem)
Viszont most felsorolok egy pár olyan terméket amik nagyon beváltak nálam.

 
   Bánfi hajszesz

Eléggé szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, viszont már az első használat után sokkal puhább lett tőle a hajam. Körülbelül másfél hónapja használom ,minden hajmosáskor 40 percig hagyom a hajamon. Ezalatt a másfél hónap alatt a hajhullás szinte nullára redukálódott és rengeteg babahajam kezdett nőni. Kétszer olyan gyorsan nő tőle a hajam mint alapesetben. Tehát nálam 100 %- ig megoldotta a hajhullást.

    Syoss Volume Lift Sampon

Syoss termékkel már volt rossz tapasztalatom. Egyszer Syoss hajfestéket használtam amitől a több éve festett , tehát egyenletes színű hajam foltos lett. Ezt a sampont  a hozzávaló balzsammal és hajlakkal meg egy tök jó hajkefével ajándékba kaptam. Kipróbáltam és szép dús és fényes lett tőle a hajam. Ez annak köszönhető hogy nincs benne szilikon így nem nehezíti el a hajat.

Kallos Nourishing balzsam

 Erről a kondicionáló balzsamról a neten olvastam, igazából a placentás hajpakolást kerestem a fodrászkellékesben de az nem volt így haza vittem őt. Igazán olcsó kb. 350 Ft volt és regenerálja a száraz hajat, könnyen kifésülhetővé és lágy tapintásúvá teszi azt. Ja és még egy pozitívum, hogy az illata is nagyon kellemes.
 Avon Advance Techniques hajfény spray

Ez a termék inkább csak bónusz... Csak alkalmanként használom, összejövetelekkor, buliban. Ebben a kategóriában is kísérleteztem már többféle termékkel pl. Tony&Guy label m.Shine Mist - nem volt tartós, Gliss Kur - még kevésbé tartós, got2be - dinnye illata van és én utálom a dinnyét :)
Szóval nekem ez a hajfény jött be, gyönyörűen csillog, nem nehezíti el a hajat, nem kelt zsíros hatást mint a legtöbb hajfény és nem is zsírosodik tőle a haj.

Egyenlőre ennyi, ti milyen hajápolási termékeket használtok?



2 megjegyzés:

  1. Épp tegnap vettem egy Bánfi sampont és hajszeszt, csak más típusút és nekem a Syoss pakolások a kedvenceim, ráadásul most rendeltem egy ilyen Avon hajfényt:D Egyébként most értem a végére egy Béres szépségvitaminos kúrának és nekem kevésbé hullik tőle a hajam:)

    VálaszTörlés
  2. Én is tervezem, hogy a héten veszek valamilyen fényesítő spray-t. Ez az Avon-os zényleg jó? Meddig tart a hatása? :)

    VálaszTörlés