Oldalak

2012. január 26., csütörtök

Gyors Pin-Up smink Sephorával

Már nagyon kiakartam próbálni az Erzsitől nyert Sephora palettát ezért, csináltam egy egyszerű és gyors sminket, ami szerintem egy kicsit pin-up stílusú lett. Úgy érzem ez a paletta nagy kedvencem lesz, egyrészt a színei miatt, másrészt nagyon tartós. Felvitelkor egyáltalán nem porzik és nem kenődik az idő elteltéve és a színe ugyanolyan erős marad.

Itt vannak a képek a gyors sminkről:



Amiket használtam:

    Arc:
  • Avon Calming Effects alapozó (Ivory)
  • Púder
  • Sephora pirosító (51)
  Szem:
  • Sephora ezüst szemhéjpúder (13)
  • Sephora matt fekete szemhéjpúder (31)
  • Sephora csillámos fekete szemhéjpúder (37)
  • Sephora fekete szemkontúr festék (43)
  • Rimmel Day 2 Night szempillaspirál
 Száj:
  • Sephora szájfény (8)


Nem tudom, hogy a palettában a színek el vannak-e látva fantázia nevekkel én csak a számokat találtam meg!

Nekem most ez a paletta a nagy kedvencem! Nektek mi most a kedvenc smink cuccotok?

2 megjegyzés: